استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی!
سرخط خبرها

پایان کار مسابقات جام رمضان خراسان رضوی 

  • کد خبر: ۱۶۷۳۸۰
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
پایان کار مسابقات جام رمضان خراسان رضوی 
اختتامیه مسابقات جام رمضان خراسان رضوی با حضور مسئولان شهری و کشوری برگزار شد. 

به گزارش شهرآرانیوز؛ اختتامیه مسابقات جام رمضان خراسان رضوی امشب، ۱۱ خرداد ماه با حضور محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان،شهردار، فرماندار و اعضای شورای شهر مشهد مقدس در تالار شهر مشهد برگزار گردید. 

در آیین اختتامیه مسابقات جام رمضان از تمامی ورزشکاران و هیئات پیروز در این مسابقات تقدیر به عمل آمد، ضمن اینکه از امیر دانایی که با صعود به قله اورست عنوان جوان‌ترین کوهنور ایران را به خود اختصاص داد و نسرین شاهی که در مسابقات کره‌جنوبی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد تقدیر کردند. ناگفته نماند نسرین شاهی هم‌اکنون در کره.جنوبی است اما همواره در عرصه تیراندازی تقریبا در تمامی میادین خوش درخشیده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان: علت مهاجرت ورزشکاران نداشتن ارق ملی است نه عدم حمایت 

معاون وزیر ورزش و جوانان کشور گفت: همه فکر می‌کنند ورزشکادان به علت عدم حمایت‌ها مهاجرت می‌کنند اما آن‌چیزی که موجب مهاجرت یا تزلزل ورزشکاران ما می‌شود نداشتن ارق ملی است.

محمد پولادگر در آیین اختتامیه مسابقات جام رمضان خراسان رضوی که امشب ۱۱ خرداد ماه در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های ما  ایجاد شرایطی شاد زیستن مردم است که قطعا از واجب‌ترین امور ماست. امروز سن چاقی مفرط بسیار کاهش یافته و خطرناک است امروره باید در حوزه ورزش قهرمانی فرهنگ‌سازی کرد.

وی ایجاد شادابی، افزایش اعتماد به نفس، افزایش ارق ملی و منطقه ای جامعه را از وظایف مدیران شهری برشمرد و گفت: همه فکر می‌کنند ورزشکادان به علت عدم حمایت‌ها مهاجرت می‌کنند اما آن‌چیزی که موجب مهاجرت یا تزلزل ورزشکاران ما می‌شود نداشتن ارق ملی است کمااینگه ارق ملی آنی به وجود نمی‌آید بلکه از خانواده، محله، شهر و ....آغاز سده و در نهایت ارق ملی ایجاد می‌شود. اولین حلقه ایجاد ارق ملی خاحواده است که امروز دشمن خانواده را هدف گرفته است.

معاون وزیر ورزش و جوانان کشور ادامه داد: یکی از دستاوردهای رویدادهای ورزشی شادابی و ارق ملی در جامعه است. همواره متذکر بر مراقبت از ورزشکاران و چهره‌های ورزشی بوده‌ایم مبنی بر اینکه دیدگاه مردم له آنان نسبت به سلبریی‌های فرهنگی و سیاسی متفاوت است اما متاسفانه کمتر توجه شد و ما امروز با برخی بحران‌ها روبه‌رو هستیم، امروز دشمن بر ورزش متمرکز شده است. 

پولادگر در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال در جام  جهانی عنوان کرد: بسیاری از مردم نمی‌دانند که دشمن چه سناریوی مخربی برای تیم ملی فوتبال ما پی‌ریزی کرده بود و تحت چه شرایطی تیم ملی فوتبال ما در جام جهانی شرکت کرد، همه نهادها در کنار یکدیگر این سناریو را رفع کردند. فوتبالیست‌های ما باعث افتخار بودند.

وی افزود: در این جامعه در هرجایگاهی که هستیم  باید شرایط ورزش کردن را ایجاد  کنیم که شادی انگیزه و اعتماد به نفس در کشور افزایش یابد که بتوانیم در این حوزه خدمت کنیم. سلامتی و شادابی مردم در خطر است و باید اولویت همه نهادها و وزارتخانه‌ها قرار گیرد، امروز جای ورزش در سبد سلامت مردم خالی است. 

معاون وزیر ورزش و جوانان کشور در ادامه تاکید کرد: به اندازه بودجه‌ای که به بخش درمان اختصاص داده می‌شود به ورزش که نقش پیشگیری را ایفا نی‌کند توجه نمی‌شود، در هر صورت تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که از این بحران عبور کنیم. 

پولادگر با قرائت فرازی از بیانات مقام معظم رهبری،عنوان کرد: ورزش همگانی دامنه ورزش قهرمانی است و اگر ما در دامنه به قله نگاه نکنیم کار ناقصی را پیش گرفتیم، امیدواریم که در حوزه ورزش قهرمانی خراسان رضوی در لیگ‌های برتر و حرفه‌ای تیم‌های مطرحی داشته باشد. 

وی در خصوص فعالیت مدیریت جدید اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: زمانی که فردی را برای مدیریت پیشنها می‌دهند، باید شرایط حضور فرد در آن استان فراهم باشد که در خراسان رضوی فراهم نبود، انشالله طی هفته آینده شرایط خراسان رضوی منظم می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->